Followers

Saturday, December 18, 2010

Berjalan-jalan di taiping sahaja


saya ke zoo bersama farah dan koun 
Aiyah & myra tak sudi ikut kami masuk sekali . .
sedihnya , ,


ini badak berendam namanya 
hahahaaa


beruang ini memang gila glamour betul . .
seriously beruang ni siap buat muka comel la . 
~lalalaaaa~


lagi . .


iklan sebentar . 
hehehee
di muzium pulak .
yang nie semua ikut g muzium 


brother hencem siot yang capture our picture  ..
tapi pendek sikit je . 
yang pasti . .
farah memuja brother itu . .
tengok tu , 
mimik muka farah , tersenyum gumbira . 



seriously aku tak perasaan brother hencem tu tengok gelagat aku .
malu kot . mesti dia cakap aku ni perangai budak2 .



tengok tu . 
ecah gelak tengok aku .







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...