Followers

Sunday, January 30, 2011

diari lama

bosan-bosan.
 aku memungah loker bilik aku .
aku terjumpa diari aku .



dengan hati yang gumbira aku membacanya .
~muka dengan penuh sengal ~ 
aku dah lupa apa aku tulis dalam diari ni .
( erti kata lain ,aku tak nak ingat) 
aku baca & terus membaca . . 
kisah cinta pertama aku .
last writing mesti aku letakkan Nora love Radzi & date writing . 
semuanya tentang perjalanan cinta kami ( masa tu la ). 
ada gaduh , happy & rindu .
aku tahu dia baik dengan aku . 
tiap bulan kfc mesti g makan 2 kali .
selalu ikut cakap aku .
hargai aku tiap masa , mesej tak pernah lekang la.
aku paling penting bagi dia . 
dia tak boleh tengok aku susah .
pernah jugak aku tak ada duit ,
dia bagi kat aku RM30 
sedangkan balance untuk dia tinggal RM5 je . 
dia tak kisah ,semua demi aku .
tapi dia jugak macam lelaki lain , 
punya perempuan lain .
curang dengan aku ,
bukan sekali tapi berkali-kali .
~lelaki nie memang tak boleh simpan rahsia lelama ke ? .~ 
sambung cerita balik .
tapi dia tak nak lepas aku .
aku bertahan sampai 3tahun 8 bulan 11 hari dengan dia .
start masa aku form 2 lagi .
dia pernah ajak aku bertunang sebelum spm lagi .
tapi dia suruh aku berhenti sekolah .
aku tak nak ! . 
aku tak nak bergantung dengan orang . 
cinta boleh bagi kasih sayang 
tapi anak-anak aku nanti nak makan ape .
cinta kami ?
tidak ! . pendapat aku berbeza . 
kami putus disebabkan dia suka mendesak .
& buat aku macam boneka .
kesimpulannya dia yang merayu-rayu nak aku balik setiap hari , 
sampai aku bebai kepak sim terus buang . 
aku tahu dia kecewa sangat. 
tapi bukan jodoh kami .


sekarangkan dia dah bahagia . 
aku dengar sumber berdekatan 
dia dah bertunang .
itu petanda dia dah lupakan aku. 
semoga berbahagia ya .. 
maafkan aku .
kasih sayang kamu dulu hilang sekelip mata.
sejarah tak mungkin berulang.
berpikir nak buang gambar2 ni ke tak ..






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...