Followers

Monday, February 28, 2011

ku bertanya .

adakah diriku kau tak perlu lagi 
adakah cintaku kau tak perlu lagi 
adakah dirimu dah berubah hati terhadap diriku 
adakah insan lain bertakhta di hatimu
hinggakan dirimu merubah cintamu ,
manakah janjimu yang kau beri dulu kepada diriku
kau pernah berkata cintamu adalah selamanya .
bulan menjadi saksi pada malam itu ,
kau kata kau cinta .
sayangku dengarlah rintihan hatiku ,
inginkau kembali kau kembali seperti dahulu
kenangan dijiwa membuatku rindu kepada dirimu .
kau pernah berkata cinta mu adalah selamanya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

inilah perasaan aku ketika ni , 
sayangku mana kau , 
dah 12 hari kamu tak mesej saya . .
kamu tak sayangkan sayakan . .
saya harap kamu bahagia walaupun bukan dengan saya .
kamu tak suka saya kamu cakap terus terang.
tak perlu terima saya .



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...