Followers

Monday, March 28, 2011

monolog dalaman

Dalam hati mampu berkata-kata 
"Saya tak mampu beri peluang kedua untuk percayakan orang yang 
merosakkan kepercayaan saya . sebab saya tahu menilai seseorang itu ." 


Saya bukan budak kecil yang kamu boleh perbodoh-bodohkan lagi . 
kalau betul kamu jujur dengan saya , 
percayalah pada Allah , Allah akan tunjuk kejujuran kamu . 
Kalau kamu tipu saya , satu per satu Allah buka aib kamu depan saya sebab itu hakikat yang kamu sendiri sudah tahu . Percaya pada takdir ada hikmah disebalik semua ni.
Jangan bermain dengan yang boleh memakan diri sendiri.
Saya memang jahil agama , tapi saya akuri kebesaran kuasa sekian alam .
untuk kaut kepercayaan saya sangat susah bila saya punya bukti yang cukup untuk tidak mempercayai kamu .


To miss s : 


 Maaf ! bukan niat saya mahu diamkan diri tapi saya bukan hidup dalam kepura-puraan .Saya maafkan kamu . 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...