Followers

Monday, April 18, 2011

Kejamkah aku ?

DUKA 
Jiwa diruntun perasaan sedih , aku membuat keputusan kerna aku tahu 
sampai ke mana hubungan aku dengan dia.
Melayan lagu jiwang yang buatkan aku terdiam & berfikir 
'adakah aku terlalu kejam ?'
Mungkin aku terlalu kejam , tapi itu untuk kepentingan bersama .
Biarlah kita terluka sekarang dari terluka kemudian hari .Aku jadikan kamu kenanganku.
~layan lagu aku sakit by WALI 
Tiba di Taiping dengan perasaan gembira ! aku rindukan motor aku & kawan-kawan aku ,tapi terpaksa pergi tinggalkan orang yang pernah aku sayang dalam keadaan terlantar di hospital.Hati aku sedih dengar dia kemalangan teruk menyebabkan kaki tangan dia patah, aku sedih tak dapat melawat dia kat hospital, tak dapat jaga dia .Biarlah dia pernah menyakitkan hati aku & menghina aku ,



Dia mesej aku cakap dia kena langgar dengan lori kaki tangan kiri  dia patah . 
Lepas tu , dia batuk berdarah je .Aku risaukan dia .Aku doakan dia cepat sembuh sudahlah .


18 April 2011

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...