Followers

Wednesday, April 13, 2011

meniru ketika exam

Minggu nie aku hadapi final exam di Multimedia College senang cakap Kolej Telekom.Tinggal lagi dua paper lagi - Industry marketing & global marketing.
insyaallah aku boleh jawab semua soalan.Semenjak duduk dengan "toyol besar aku" aku jadi rajin nak baca buku . 
Terima kasih "toyol besar"muuahhh.xoxoxo(peluk cium) Esok pukul 9 pagi untuk paper industry marketing.
Hari jumaat pukul 2.45 petang untuk global marketing .Aku kagum pada lecture aku yang ajar subjek ni .
walaupun miss aku ni india tapi dia tahu soalan haram halal, miss pernah cakap, ' I tak nak dapat gaji buta, gaji tu tak halal, I datang sini untuk ajar U All bagi paham '.
Dia cuma nak student dia paham apa yang diajarnya .Love you Miss.Shamini.Susah nak jumpa lecture macam miss.
Doa seorang ibu dan ayah sangat diperlukan . 
Aku nak final exam ,aku akan call mak & abah aku untuk doakan aku berjaya .
Alhamdulillah , doa ibubapa membuatkan jiwa aku tenang.

meniru time exam memang best , tapi kalau terkantoi susah ..



Cara macam ni aku tak pernah buat lagilah .
sebab aku tak ada mp4 macam ni .


Kalau macam ni aku selalu buat jugak , nak tengok ape orang sebelah aku tulis.
bukan tak baca, tapi terlupa..~ahak .
trust me .. (^^,)


Kalau meniru macam ni , roomate aku rumah 123 selalu buat , 
handfon I kan cokya( murah ) , mana nak nampak sangat tulisan kalau capture 


bahaya kalau buat macam ni .Meniru gaya macam diatas ni ,kena buat-buat ikat tali kasut , 
tak pun mencari pemadam yang hilang .kalau aku pakai kasut tinggi nak ikat tali kasut macam mana??
saborr je lah.ahak..


Meniru gaya macam nie aku memang selalu buat .Bila masuk je bilik peperiksaan aku ingat pulak apa yang 
aku tulis kat lengan .( serious masa tu memang aku tension , sebab penat aku tulis kat tangan , 
last-last aku ingat ) . ahak.



Meniru gaya macam ni , aku kenalah pakai cermin mata besar punya .
sebab aku rabun jauh & rabun ayam .
kamu tahu ape itu rabun ayam ?? . ahak . (**.)


Kalau meniru macam ni aku selalu buat masa nak test & quiz je .
Kalau kemalasan aku tahap dewa .memang aku jadi macam ni.



Ha ! meniru gaya macam ni selalu nya kawan aku yang sowang tu .
namanya T*m . atau dikenali sebagai baby T*m .
Dia akan kerat note kecik-kecik lepas tu , letak dalam poket ikat dengan getah .
muka relax je,



4 comments:

  1. hahaha x leh blah
    exam x abes lg dh cite dlm nie
    kantoi hahaha

    ReplyDelete
  2. tau xpa ..
    xdak kantoi mana eih ..heheehe

    ReplyDelete
  3. : hohoh! i loike post hg neh! terbaek dr ladang nokk!! hehee :D dkt kuku tu mmg ta leh la.t lect tao :DD

    ReplyDelete
  4. hahaa..tau xpa , jenuh kot nk tulis kat kuku kalau macam tu ..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...