Followers

Saturday, May 21, 2011

Berkhemah di Teluk Batik PART 1 .

Biarlah dengar ' Teluk Batik biasa-biasa aja ' .
tapi bagi aku , bila kita gembira & enjoy apa kita buat ,
kat mana-mana pun jadi seronok & meronok-ronok .
Semalam kami g 13 orang , 7 perempuan 6 lelaki .
Kami pergi dalam 2 buah kereta & 2 buah motor .
Biarlah macam-macam dugaan masa nak pergi Teluk batik , tapi alhamdullilah selamat sampai .
Dalam perjalanan tu , sesak kat pantai Remis sebab konvoi Motor besar .
Salah seorang dari konvoi motor besar tu terlanggar anjing , mungkin jatuh motor kot .
lepas tu , road block pulak .( Nape lah tak suka sungguh ngan road block biarpun ada lesen)

Kami pacak dua khemah , sebab nak tidur kat Teluk batik malam semalam .
Kecian budak-budak laki , semua tidur luar khemah , tapi kebanyakkan tak tidur .
Aku terharu dengan pengorbanan depa . Aku sayang ampa banyak-banyak . . ( ^^,)
Aku terharu dapat kawan-kawan lelaki macam hampa , sangat sayangkan kawan-kawan .
Lepas tu kami bakar bbq ayam & sosej, hujan pun turun mencurah-curah lebatnya .
Tapi kami still berBBQ jugak, walaupun hujan , berBBQ kat bawah bumbung lah .Malam tu aku makan banyak sangat sebab aku lapar dari pagi tak makan , kurus jari aku untuk hari tu je .hehee.


Malam tu , aku ,zaty , wan , nopey , sepupu nopey & tam mandi laut pukul 1 pagi . HEHEHEHE.
Best lah mandi tengah-tengah malam , air laut panas je . kami main pasir sama-sama.
Aku pun rasa macam malas nak naik sebab panas je rasa air laut tu ,
 Duk pukul 4 pagi hujan lebat sangat , tapi khemah kami tak kena air sangatlah . Kalau khemah kawan aku kenalah air , Aku memang mengatuk sangat-sangat so memang tak heranlah hujan ke ape ke  , malas nak ambil pot .

Bangun-bangun pagi aku pegang seluar aku basah ! arrghh... tak kan aku kencing ! semacam je , selamat aku ! memang khemah tu ada bocor sikitlah sebab hujan lebat sangat.Tam pulak duk bising-bising suruh bangun pagi . Lepas tu pepagi buta p mandi laut lagi ! ! .Dah la malam tu depa main poke sapa kalah kena mandi laut . Riuh gila malam tu hanya main poke je .

sambung lagi nanti ... .....................................................
sebab internet problem sangat ! tak boleh upload gambar . .. .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...