Followers

Wednesday, May 18, 2011

kemalasan terserlah

semenjak dua menjak ni aku malas tulis blog .
Aku baca blog je . aku fikirkan apa yang aku ingin updatekan .
Minggu last aku duduk kat rumah sewa ni .
Minggu last jumpa kawan-kawan kolej .Minggu last belajar & exam di kolej .
yes ! aku sudah habis ambil diploma in marketing kat kolej yang sangat-sangat-sangat hebat .
ahak . ( ^^,)mimik muka lagak jujur ! .
(Jujurlah aku cakap ,aku tak suka kolej aku ! damn ! aku benci kolej aku !)
Tapi aku sedih bila nak berpisah dengan kawan-kawan aku ,
setiap pertemuan punya perpisahan .
lepas ni nak pergi holiday dengan kawan-kawan kat teluk senangi ,perak
Aku menanti saat itu .
 Aku nak happy-happy dengan kawan-kawan aku sebelum semua ikut haluan masing-masing.
Aku sedih jugak lah bila ramai tak sekepala nak join event macam ni.
Ingat kamu-kamu lah . malas nak cakap apa .



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...