Followers

Sunday, June 05, 2011

Akhirnya aku muncul semula

Lama sudahkan aku tak update blog ian blog aku dah bersarang sudah .
Banyak problem aku hadapi sekarang ni problem yang pertama sekali adalah laptop kesayangan aku perlu dihantar ke hospital yang berkenaaan & perlu masuk icu sebab skrin rosak & blank terus.
(aaarrrgghhh.. rasa macam nak nangis je lah . )
 seriously aku sayangkan laptop aku sangat-sangat selain dari motor aku .
Aku lama tak update blog sebab aku pulang ke kampung halaman yang panas lagi bosan .

Hari ni memang aku moodly sikitlah sebabnya bergaduh dengan kawan aku ,
Dia dulu penah jadi kekasih hatilah , dia memang suka ikut hati dan perasaan marah nya.
SEriously aku memang tak boleh lah bertahan lama untuk kawan atau jadi kekasih hatinya semula.
Tapi sayang tu susahkan kita nak buang walaupun orang tu pernah hina kita, tinggalkan untuk orang lain ,
 lepas tu terkapai-kapai cari kita bila dirinya dipermainkan .


Biarkanlah semua berlalu . . . . . .


.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  .


TO Asyraff Alif thank ya sebab kawan dengan saya .
saya dah maafkan kamu dah ,
saya jahat tak layak untuk kawan dengan kamu  .
Saya doakan kamu bahagia ,
saya takkan pernah cari kamu walaupun saya rindu kamu ,
Jangan ingat saya dah tau kamu ,
 sayakan  selalu sakitkan hati kamukan .
pesan saya untuk kamu ,

  " bila marah dan dendam kawal kita , kita tak taukan apa kita cakap .
    kita tak sedarkan orang sekeliling kita terluka . " 



terima kasih sedarkan saya si budak gemuk ni . .

   

. . . . . .. . . . .  . . . . . . . .  . . . . .. .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...