Followers

Friday, June 17, 2011

Benci dia .



Tak perlu nak sesali diri kamu yang sakitkan hati aku , aku tak perlu kamu dalam hidup aku ,

aku tahu kamu boleh  hidup tanpa aku dan kamu perlu tahu aku tak perlu kamu dalam hidup aku .

 Cukuplah kamu sakitkan hati aku . Biar jiwa aku kosong ,

Biar beribu kali kamu mesej katakan kamu sayangkan aku .

Bagi aku semua tu sampah ! !  !

Biarlah semua jadi kenangan yang aku akan lupakan , memang melupakan itu sakit

 Aku benci kamu .

 Kenapa kamu buat aku sedih .

 Aku tak suka akan kesedihan , kesepian , kerinduan . Sangat bodoh aku rasa .

 Pergilah kamu jangan pernah kembali macam sekarang .

Sebab aku bukan macam dulu lagi  . . .  . .

cinta kamu itu dah lama dah aku buang . .



Terima kasih sebab ajarkan aku erti bahagia , kecewa , sedih dan tak dihargai . 
-
 -
-
-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...