Followers

Monday, July 04, 2011

hati berkata-kata :boleh tak ?

Boleh tak aku nak masuk sekolah aku balik dan lewati zaman sekolah menengah aku ?
Zaman sekolah yang paling best sekali kan .Serious aku rindu masa tu .
ampa komen-komen kat picture aku , pasal Sheila Abdul tu buat aku rasa nak  gelak guling-guling
Ampa tipu budak-budak junior kata sheila abdul tu dulu sekolah kita lah , pegi sekolah bertocang senget sebelah  .Muka ampa memang buatkan budak-budak tu percaya sangat ngan senior  depa ! 




Aku ingat lagi dulu-dulu kita pergi merata-ratakan ikut rombongan sekolah kan .
lepas tu main mercun baling kat dorm laki pas tu ampa lari terkedik-kedik tinggal aku kat belakang , jalan terhencut-hencut sebab kaki sakit excedent . Pas tu esok tu budak laki duk aim aku cakap aku baling . Aku cuma mangsa keadaan je.hahahaaa....




Serious muka aku paling selenge time ni.
hahahaaa...muka budak-budak .

Mood : Kekurangan senyuman untuk hari ini .Itu budak kecik tak mesej saya pun : ( . . .




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...