Followers

Thursday, July 28, 2011

hati berkata-kata : aku bengong bila part 2

Bila tadi dapat  bergosip dengan kawan-kawan memang best .
Ada cerita yang sedap di dengar, ada cerita yang tak sedap di dengar .


Aku pernah post entry pasal seseorang yang tetiba dia delete aku dalam facebook dia
Aku pernah sukakan dia satu masa dulu . Dia baik bagi aku .

Tapi lain pulak yang aku dengar tadi dari kawan aku .Dia dapat info dari sumber yang berdekatan dengan dia di KL tentang si pakcik ni ,( aku yang panggil dia pakcik, dan dia pulak panggil aku makcik .)
sumber yang berdekatan tu tinggal sekampung dengan si pakcik ni.
Rupa-rupanya pakcik ni bukan sebaik yang aku sangka , .
banyak cerita buruk dia kuar dari orang kampung dia sendiri .

Terdiam aku kejap . .
Rasa bengong untuk kali kedua. .

....

ADA HIKMAH DISEBALIK DIA TAK NAK BERKAWAN DENGAN AKU DAH  . .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...