Followers

Saturday, July 23, 2011

hati berkata-kata : Aku bengong bila ????

aku bengong bila ......
aku tak tahu apa kesalahan aku , . 

Sabar cik nora izaty ya . 
(dalam hati duk geram sangat-sangat ni ) 
bebai kat orang lain , aku pulak jadi mangsa . 

Aku taip mesej panjang-panjang , kau jawab" wslm ".
Serious besar kesalahan aku .

kurang memahami dan sedang mencari kesalahan sendiri. . 
Kau delete aku dalam facebook kau .
 
memang sah besar sungguh kesalahan aku. 
Biar jelah kat kau , hilang aku dalam friend list kau tak luak pun kan . 

 Aku nak minta maaf kira dah lepas dah lah dosa aku dengan kau . 
Trimas sebab pernah care tentang aku satu masa dulu . 
Nak aku marah ,tapi buat apa aku nak marah . 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...