Followers

Saturday, July 23, 2011

hati berkata-kata : jangan lah tunjuk yang kau tu bodoh .

aku gelak guling-guling bila si polan ni letakkan picture dia sambut besday dekat club.
Sudahlah, baik kau delete lah picture yang belabak-labak dalam club dengan muka kau bangga gila dapat pegang beer kat tangan kau . puiitt.. sengal !

facebook tu semua boleh tengok , aku dalam facebook aku  tok menakan pun ada aku add .
Malu lah nak letak picture macam tu , kau ingat kau bestlah dapat sambut besday kat club.

Serious aku tak bangga lansung . Aku lagi duk mengata ada lah . Oppss! terjahat mulut sudah .
Kejutan budaya yang terlampau tu memalukan kau lah

Serious aku cakap , kau bengong sebab letak picture macam tu . Sedih kot mak kau tengok picture anak dia macam tu . Habis bestlah tu kan . hahaahahaaa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...