Followers

Wednesday, July 27, 2011

hati berkata-kata: kuatkan hatiku Ya Allah .

Aku rasa aku rindu sangat pada dia , dia yang pernah bertakhta di hati aku selama dua tahun setengah aku dengan dia .

Biarpun dia pernah sakitkan hati aku , tapi kerna sayang ,aku biarkan dia sakitkan hati aku .

Kenapa aku perlu rindu dia ? ? ? .

Aku selalu teringatkan dia ,sedangkan dia tinggalkan aku .

Kenapa dia masih menghantui aku .

Kenangan kita .

 Aaarrgghh...........

Ya Allah berikan aku kekuatan untuk aku melupanya dia .

Aku cuba sedaya upaya melupakan dia . Dia selalu menghantui aku .

Aku doakan dia bahagia di sisi orang yang dia sayang .

Aku doakan dia agar berubah menjadi seorang yang lebih matang tentang makna hidup.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...