Followers

Wednesday, July 27, 2011

hati berkata-kata : langsi .

bila cakap tentang langsi ni aku geram jugak kadang-kadang tu .
Aku sakit hati je dengar , bernanah je telinga bila ada orang duk buat best dengan aku ,

Padahal tak best pun aku tengok , kalau nak bajet diri tu kaya & lelaki budiman , Tak adanya perangai macam kau lah . Setakat bawak motor pun slow macam siput siap naik skuter lagi ,ada hati nak race .

serious cakap tak pernah jatuh, semua kau ada , kereta lah , awek lah , semuanya . Kalau betul family kau kaya , kau tak keja macam sekaranglah .Mestinya kau mengada-ngada , beli motor bayar cash . Kata pakai kereta mampu , takkan pakai motor pun hutang. Malulah baiii ..

Lepas tu ada jugak yang bajet balak (pakwe ) kaya ,anak tan sri bagai . Tapi nah , datang jumpa awek naik lrt je . Standard ke tu makcik . Kau bercerita semua tentang pakwe kau paling bagus, paling best ada cambry . Datang penang pun naik bas kan . . kan . .


SERIOUS MULUT AKU DAH JADI LONGKANG.............

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...