Followers

Saturday, July 30, 2011

hati berkata-kata : padah bila kita lawan kuasa Allah

Allah jadikan kita sebaik-baik manusia .Janganlah kita merubah ciptaannya .
Baru-baru ni aku sangat tertarik dengan berita tentang seorang lelaki ingin menukar status di makhamah  sebagai wanita kerna mempunya kesukaran untuk memohon kerja . (kalau tak silap akulah )
Kisah si lelaki separa perempuan di muka akhbar membuat statement yang bagi pendapat aku dia melawan ciptaan Allah dan disokong pulak dengan sokongan ibubapa .SANGAT MENDUKAKAN DAN MEMALUKAN UNTUK UMAT ISLAM.

Tapi itu yang dia mahukan .Biarkan dia ikut hati .Aku harap dia sempat bertaubat .
Tetiba aku terbaca 1 entry yang menyatakan dia telah meninggal dunia pada pukul 5 pagi tadi di icu hospital sultanah nur zahirah kerna mengalami sakit jantung  .
Aku  doakan rohnya dicucuri rahmat. AMIN .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...