Followers

Friday, July 29, 2011

Hati brkata-kata : pening sudah buat report .

Sudah nak dekat 2 bulan aku pratikal kat celcom tu ,
memang aku bersyukur sangat dapat pratikal kat dealer yang sporting gila .
Akak dan abang yang sporting kat celcom dealer . Memang terbaiklah .

Nak buat report tak semudah disangka . pening aku nak buat ni , nak taip semua ni , nak perah otak buat report tentang latihan industry . ,

Itu pun abah hantar mesej tadi dengan ayat berbunyi begini .
" akak sambung degree ya , ok tak ?  "

oh my daddy ! aku tak terdaya nak sambung degree bila melihat keadaaan kewangan yang tidak sabil .
anakmu ni bukan cerdik sangat pun .


Tunggulah aku berkerja nanti mungkin aku buat part time sambung ambil degree. Anak-anakmu yang lain masih perlukan wang unruk belajar ke tahap aku berada sekarang . Biarlah aku takat diploma sahaja.

My Little brother not bad , dia pun pandai jugak. Dia sahaja harapan abahkan . Untuk berjaya di dunia dan akhirat .Insyallah anak-anak abah boleh berjaya . Aku cukuplah setakat ini .

THAnk to my toyol besar . ucapan untuk Cik toyol besar tanpa anda siapalah saya . Sebabkan semangat kamu untuk belajar aku dapat apa yang aku tak pernah dapat selama aku amik diploma . Sebab kamu aku jadi rajin . serious sayang ! terima kasih ya cik izzatie . .

 


                                                          " THANK SAYANG !"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...