Followers

Saturday, July 02, 2011

hati berkata-kata :Penyakit berjangkit melanda aku

Sudah seminggu aku dilanda penyakit berjangkit yang sangat kritikal ,

bukan demam denggi , bukan kanser ! .

-
-
-
-
-
-




Penyakit suka senyum dan gelak depan handfon .


Serious betul penyakit aku , sampaikan bangun pagi aku senyum , nak tidur pun aku renyeh sorang -sorang .


Sah ! serious penyakit aku kena ni ! tapi boleh tak aku nak penyakit ni berlarutan sampai aku tua .


Biar tak ada ubat untuk penyakit ni , sebab aku suka berkeadaaan macam ni .




terima kasih kamu sebab buatkan aku tersenyum ya !  .

Malam nanti kamu nak datang dekat aku kan . kata nak tengok transformer kan .kan .

Walaupun kamu dah tengok dah semalam dengan kawan-kawan kamu ,

sangat rugi kan orang yang tinggalkan kamu .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...