Followers

Sunday, July 03, 2011

tooott...aku malu

mood : Malu-malu kambing .


aku malu . .
-
-
-
-
-


sejak bila ada aku malu ? ? . hhahahaa. ayat sengal .


who dare you perli-perli aku. tampar kang baru tau.


Kamu buat aku malulah. serious aku cover malu je tadi.


Diam-diam sudahlah kalau kamu baca blog aku sekalipun.


Apa-apa pun aku ucapkan terima kasih untuk kamu sebab buatkan aku gembira .


Jangan cakap ayat aku poyo ! ! aku tampar kamu baru tau.


stop disitu pesanan buat kamu .


TRIMAS tau aea !







Mood : Sayu
Kadang-kadang aku berfikir ,  layak ke aku rasa perasaan macam ni . Ya ! aku mengaku aku memang punya tahap keyakinan yang sangat rendah ,mungkin sebab fizikal aku , aku sedar aku siapa, aku tidak punya wajah yang cantik , aku gemuk . Perasaan yang sukar digambarkan .Perasaan orang  kita bukan tau.



patutlah cari lagu stacy tu tak jumpa ! 










Maaf lagu stacy ni cari kat encik youtube tak ada. Yang tinggal mamat ni main piano je.




lirik lagu : ( ampa nyanyilah sendiri na)
Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...