Followers

Friday, August 12, 2011

Hati berkata-kata: serious aku rindu kamu si pakcik burung

Pakcik burung aku rindu kamu lah .
Aku teringat mimik muka kamu pakcik burung.
Pakcik burung suka buat aku gelak.
Ingat lagi kisah pakcik burung buat aku gelak gila dalam kereta besar anda pakcik burung.
buatkan aku tersenyum dan gelak dengan gelagat kamu ,
Aku tak mahu hilang kamu.
Ingat kisah pakcik burung melaluk dalam kereta,
dengan mimik muka toya pakai topi .

pakcik burung     : Apa kata pi buat sale broadband  kat masjid time sembahyang jumaat UBAH STRATEGI  PEMASARAN ?

Aku                     : pakcik burung pi buat dulu .

. . . Kami sama-sama bayang kalau pakcik burung berniaga kat masjid masa time sembahyang jumaat . . .


 *pakcik burung buat mimik muka ketuk microfon lepas tu buat gaya cakap kat microfon untuk mewatakkan diri  tok imam masjid .(gaya imam muda musim ketiga )

" si berbaju hitam tu sudah-sudahlah berniaga buah dalam masjid ,"

time tu memang serious aku gelak gila ,
muka pakcik burung masa tu memang macam sengal .

TERIMA KASIH PAKCIK BURUNG ! ! !

 SEBAB BUATKAN AKU SENYUM DAN GELAK SEBAB KARENAH PAKCIK BURUNG .




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...