Followers

Monday, September 12, 2011

hati berkata-kata : kegilaan seharian di tempat kerja .

Kegilaan untuk seharian untuk hari nie agak menggila !
terstepler tangan sendiri ! entah kenapa . 
hahahahaa.kesengalan aku hari nie .
Hati manyak susah !
memikirkan orang yang aku pasti tak ingat dekat aku . 
Dia punya masalah sendiri . 
biarkan dia selesaikan masalah dia sendiri . 
yang pasti aku sentiasa rindu kamu pakcik burung . 
selalu Ingatkan kamu . .
hahahahahaa.. sengalkan aku ! syok kat orang sampai tara nie .

azam terbaru : NAK DIET .
konon nak diet tapi !
arrgghhh...
pelan-pelan sudah lah .
 ceehh . semangat baru p joging sorang-sorang dekat taman tasek . 
mau je dalam sejam je p joging . 
balik rumah melantak ! 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...