Followers

Monday, September 05, 2011

hati berkata-kata : Selamat merdekaRAYA



Selamat hari Raya aidilfitri dan maaf zahir batin dari saya ..
CIK NORA IZZATY MOHD SHOFI .




Picture tahun lepas ni..
untuk tahun ni punya ada picture tapi belum upload lagi . 
SUDAH BERHABUK PENUH DI BLOG AKU NI ..
aku sudah mengupdatekan blog dah sekarang.
Percutian untuk raya sangat mengembirakan aku .
aku Happy sangat dapat jumpa semua kawan aku .
Yang tak dapat jumpa tu harap maaf ya 
tak sempat lah kawan . 
Dalam masa seminggu aku 'kuda' motor aku ke sana ke sini. 
Hanya motor kesayangan itu sahaja aku ada .
Mula-mula untuk malam raya aku dari kampung (Rumah opah ) bawak my little brother ,
pergi Taiping untuk beli baju raya pada waktu malam .
Sampai kat rumah opah pukul 1 pagi 
Atas sebab aku suka berjalan ,
 aku dipanggil MOHD NORA ,anak lelaki sopi !
sudah jemu dikampung aku berpindah arah ke penang untuk beraya di sana
Dari IJOK PERAK aku ke BUKIT MERTAJAM sorang-sorang.
Memang aku suka merayau ,biarpun sorang-sorang.
semalam baru je aku sampai taiping .
Memang  sakit pinggang aku ! 
hari ni aku mengantok ...


*(BERMUKA MENDAP ) 
ELAUN BULAN LEPAS PUN TAK MASUK LAGI...
BULAN NI LAGI LAH...
ENTAH LA ...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...