Followers

Sunday, October 23, 2011

hati berkata-kata : Aku nak kamu tahu

Aku nak kamu tahu , 
aku rindu kamu pakcik burung. 
aku nak kamu tahu aku sayang kamu , 
          aku rasa aku sakit bila aku puja kamu .

sekian kalinya aku berputus asa memuja kamu.

penat barangkali memuja kamu . 

menyimpan perasaan itu sangat sakit . 

merindu kamu pun sangat sakit . 

aku insan biasa sahaja . 

bila aku rindu kamu pakcik burung ,aku tengok wall kamu .

tapi itu buat aku lagi sakit .

entah kenapa  .

cinta tak semestinya memiliki. 

Mungkin cinta dia bukan untuk aku . 

Ada apa dengan cinta  

aku ingin membawa diri jauh dari sini . 

jauh dari semua kenangan yang ada . 

jauh dari taiping kerna taiping mengigatkan aku pada pakcik burung .



         
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...