Followers

Saturday, October 01, 2011

Hati berkata-kata: Boyfreind or friend ?

Memang tak salah kalau memilih boyfriend /Girlfriend untuk berkongsi masalah luangkan masa bersama-sama.
semua orang perlukan 'private life '  .Aku sebagai perempuan yang ayu lagi sopan !sopan sangatlah .
Bagi aku , kita perlu bagikan masa untuk kawan dan kekasih hati . Tak perlulah nak pergi semua tempat perlu buat satu report bertulis bersama siapa,di mana? , nak balik pukul berapa? , jauh ke dekat? . Semua tu !!aarrgghhh..Aku tak suka dikawal oleh sesiapa. Buat masa sekarang i'm single

'untunglah ada orang sayangkan .'

Jangan sia-siakan masa kamu berkepit dengan kekasih hati 24jam sampaikan tiada masa untuk enjoy your life with your friend ! . camoon lah kawan . thinking. Contohlah kamu dah berkahwin dan beranak 4,5,6 orang .boleh ke nak enjoy-enjoy dengan kawan-kawan macam kamu buat sekarang .Enjoy your day lah , aku tak suruh pun skip kekasih hati tu tapi  pandai-pandailah bahagikan masa .Kekasih hati itu boleh enjoy dengan kawan-kawan dia ,Kenapa kita perlu duk kat rumah diam diri macam tugu negara ikut cakap dia .Aku tak suruh melawan cakap kekasih hati , tapi alah baru couple belum apa-apa lagi .

Bagi aku , selagi aku tak sah jadi isteri yang sah , aku memang tak suka orang kawal hidup aku sebab aku tahu apa aku buat , dan tak perlu menjadi kekasih aku kalau tak percaya akan aku ! memang cemburu itu perlu dalam setiap hubungan tapi kepercayaan itu lagi penting dari cemburu .

Cool lah . jangan nak pergi ke mana-mana perlu dikawal oleh kekasih hati, tak nak pergi lah alasannya sebab kekasih tak ada .Perrgghhh. sentap jugak dengar ayat macam tu . lepas ni kalau kawan-kawan menjauh jangan cakap kenapa. .tapi tak pe'kan . kekasih hati sentiasa ada kan . ok fine, aku paham ! .



 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...