Followers

Tuesday, November 01, 2011

Hati berkata-kata : cinta tak seharusnya memiliki.

Takkan lagi aku menunggu
Kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
Puasku mengharapkan dirimu
Seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
Kau tempuhi penuh bahagia
Diriku mahu kau tahu
Pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
Seperti yang aku kenali dulu
Setiaku menantikan dirimu
Seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
Melangkah namun tak berdaya
Terusku terus menunggu
Cinta yang takkan pernah ada

lyrics  : Warkah_Bau .

terima kasih cik farah . lagu nie macam perasaan kita dekat seseorang yang kita sukakan . 

tapi malangnya bagi kita orang yang kita suka tu tak tahu perasaan kitakan .

lelaki tak mudah paham perasaan perempuan , bagi mereka si kaum lelaki , 

tanpa perempuan pun si lelaki boleh hidup . 
 
really ? ? serious aku tak percaya .lelaki egois .

Lagu nie memang sama macam perasaanku dikala ini . 

cinta tak semestinya memiliki , cinta perlukan pengorbanan .

Tak kisah lah siapa pun yang berkorban . 

mungkin aku perlu menjauh tapi aku tak terdaya . 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...