Followers

Wednesday, November 23, 2011

Hati berkata-kata : Dalam hati ada bunga .

Aku bukanlah pengarang ayat bersimpul-simpul , penulis novel & pengblogger yang berjaya . Aku saja suka-suka bikin ini blog .Aku tak perlukan diari untuk ditulis lepas tu disorok didalam almari .Hahaha.Aku pengsyok sendiri yang setia menanti Pakcik burung . Dalam membuatkan hati berbunga-bunga dalam erti kata lain SYOK SENDIRI  meningatkan dia angau siang malam . Selagi aku mampu bertahan dalam perasaan ini , aku bertahan .

Tetiba aku terjatuh hati sama lagu cik najwa latif yang nie. Lagu cinta mukabuku tu aku tak suka ! hahahaa.. Aku suka panggil pakcik burng 'si intan payung' . ikut suka dia lah nak panggil aku apa , Paling dia suka panggil aku cik wawa ! Bebai aku ! dia peminat fanatik najwa latif .Sebab tu aku boley jeolues dengan najwa latif tak tentu pasai .Lawak sial !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...