Followers

Wednesday, November 23, 2011

Hati berkata-kata : kemalasan tahap dewa .

Besarnya kuasa Tuhan yang menjadikan alam semesta , Aku dalam kemalasan mengupdate blog setelah menjadi babysitter kepada adik bongsu aku .Kepala berpusing-pusing , badan aku berpeluh-peluh bila dengar si kecik tu cakap nak ikut aku balik kampung . Oh god  ! Rasa macam nak pengsan . Biar benar , so terpaksalah aku menjaga si budak kecik tu di taiping .

 Berbalik ayat aku diatas tu merujuk pada satu video yang aku sangat-sangat kagum atas CiptaanNya . Baby kanggaru tu bila keluar dari rahim , baby tu cari susu sendiri masuk dalam    poket ibu dia . Pshh.siyes aku lupa apa nak dipanggil untuk poket yang ada kat perut kanggoru tu .Nahh sampai besar berbulu baru kuar dari poket ibu dia .


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...