Followers

Sunday, November 13, 2011

hati berkata-kata : takut terima kenyataan !

Didalam kerajianan aku membaca blog yang menarik perhatian aku , 
dan dengan semena-mena nya aku sudah baca satu article , ya aku sangat tertarik !


articlenya berbunyi bergini ! 




Contoh 3 : You syok kat mamat ni, dia okay la layan you. Pastu dia sangat rapat dengan you dan you suka sangat dengan cara dia, kemesraan dia pada you. Tetapi, dia tak pernah cakap yang dia nak kat you. Atau dia tak pernah pun bercerita tentang how he felt for you. So you beranikan diri kata you suka dia, and dia pun kata dia suka you. TAPI, you still confused, samada you dan dia ni bercinta ke?, atau akan ada percintaan ke?, atau maybe dia malu nak cakap dia berminat dengan you ke…you confused.
  • Isi hati lelaki – TAK PERLU CONFUSED! – Dia nak kat you dia akan cakap atau dia akan berkorban apa saja kat you. Dan dia akan jadi giler-giler nak berkepit dengan you setiap masa. Dia akan kelam kabut nak berhubung dengan you setiap hari That’s it! – Kalau dia tak cakap, that means dia tak nak kat you lah… Simple! Segala kemesraan dia hanyalah sekadar kawan biasa, of all you know, dengan all girls kenalan dia pun, dia macam tu.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aku dah dapat satu maklumat tentang perasaan lelaki ! oh macam tu . lelaki nie memang egois eik  ? perangai pelik-pelik macam tu ke ? ya . . maybe untuk lelaki semua itu simple ,tapi perempuan kot yang complicated maybe ! bagi aku lepas aku baca article nie aku rasa laki itu simple tapi isshh.. complicated jugak lah nak paham ! kadang-kadang perangai pelik-pelik. 

the end of article berbunyi macam nie .

 Kalau dia nak dia akan cakap dia nak, dia syok kat you. Kalau dia tak nak, dia tak berminat dia takkan cakap. End of story.

Oh ! begitu perasaan lelaki ! complicated betul bagi aku untuk paham !


Mungkin aku menghadapi masalah ! perasaan terlebih dengan ambil beratnya , stupid damn ! sekarang nie aku dengan pakcik burung kembali balik macam dulu , tetapi semuanya perlu aku mulakan dulu . Aku kurang mengerti bila kuar statementnya yang mengatakan aku sekarangkan tengah HOT .what mean HOT ? Cantik sangat ke aku nie . . oh god ! .julingkah mereka yang mengatakan aku cantik ! 


Perasaan lawa maybe kot ! aku tahu pakcik burung sedar akan kesukaan aku terhadap dia , dia memang senang memahami aku tapi aku sukar untuk paham dia . Mungkin pakcik burung tiada kometment untuk bercinta . menyukai orang dalam diam tu sakit jugak ya . patutlah menyimpan perasaan tu dapat pahala kalau orang yang kita suka tu tak tahu perasaan kita . 


Aku tak pernah bagitau dia tentang perasaan aku sebab aku takut terima kenyataan. pernahlah aku bagi hint kat dia ,tentang perasaan aku ! Entah dia perasaan atau tidak ! mana mungkin dia perasaan ,dia punya ramai teman perempuan . Mungkin lebih baik begini saja . 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...