Followers

Tuesday, November 15, 2011

Hati berkata-kata:Pakai buang

Aku bukan bahan pakai buang yang senang-senang kamu nak ,kamu cari dan dengan mesej yang paling sengal yang boleh kamu katakan "saya rindu awak" .Hati berkata-kata sambil tangan diam , 'senang ya kamu buat aku macam nie'. Mesej kedua bila mesej pertama tak berbalas 'sayang ,tak rindu abang ke nie, ke dah ada jantan lain ! erm ' .. stupid damn ! Aku bukan macam kamu , berani bersumpah tak mungkin ada perempuan lain , lastly ,kamu memang ada perempuan lain .sekuman percaya kat kamu tak pernah ada ! just leave me please .

Aku lebih suka hidup macam nie dari kamu seksa aku ! tolonglah tinggalkan aku . . Kamu yang lepaskan aku . Aku cari kekuatan sendiri , aku cari kekuatan dari orang sekeliling aku .Kawa-kawan aku support aku lupakan kamu !Pak cik burung pun salah seorang pendengar yang setia . Dia tahu tentang kamu jugak .Lebih baik aku menanti pakcik burung yang belum tentu jadi cinta hati aku dari aku terima kamu kembali . Cukup-cukuplah kamu seksa jiwa aku. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...