Followers

Saturday, December 03, 2011

Hati berkata-kata : Hijrah hati & hijrah tempat.

Bisakah ku tanpa mu . . ( tengah feel layan lagu BILA AKU JATUH CINTA _Awi rafael .)
menanti yang tak pasti bukan senangkan , banyak makan hati . Aku masih menanti , tapi ..
aku sedih.Seksa jugak ya bila kita sukakan seseorang tu.pakcik burung kamu still dalam hati lagilah .Nak remove kamu dalam hati aku bukan senang ,sentai dengan clorox pun tak hilang..Bila aku cuma jauh mesti aku  tak dapat tahan jugak, mesti nak mesej pakcik burung ,Ya aku gedik lebih ! pakcik burung tak dak apa pun..Dia nak jumpa aku pun takmau! =(

Mungkin aku kena hijrah hati dan hijrah tempat untuk menjauh , tak guna jugak aku duk kat sini kalau dia takmau jumpa aku.

Selamat hari tua pakcik burung .
 kamu selalu dihati .
Moga kamu happy selalu walaupun dengan sapa-sapa pun . .



Lub u pakcik burung !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...