Followers

Saturday, December 31, 2011

Hati berkata-kata : Penutup untuk 2011.

Terasa masa sangat cepat , tanpa henti masa tinggalkan kita .Aku rasa aku sangat muda lagi, baru lepas habis SPM ,sedangkan aku terasa muda ,aku perlu terima kenyataan yang aku sudah tua . Dah tua ! Sudah 21 tahun dah untuk tahun 2012 .

A.Z.A.M .

Azam tahun 2012 .

Aku telah berazam dengan muka bersungguh-sungguh nie :

aku nak beli Samsung galaxy !
aku nak Kereta myvi lagi power lagi best !
aku nak sambung belajar ambil degree.
aku nak diet untuk kuruskan badan . 
aku nak jadi lebih baik dari tahun lepas !

aku nak . . . pakcik burung to be mine . 


#semua yang aku maukan nie perlu berusaha dengan bersungguh-sungguhkan.Azam aku terlalu tinggikan , bukan senang nak gapai bintang.Semua tu diluar kemampuan aku.Azam aku yang mampu aku buat adalah aku nak jadi lebih baik dari tahun lepas , aku perlu berubah.Yang lain semua hanya angan-angan #




Bintang yang susah aku gapai .
Tak semua kita inginkan kita akan dapatkan dalam hidup kita.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...