Followers

Wednesday, February 22, 2012

Hati berkata-kata: balik kampung.

[Balik kampung memang seronok !aku rasa damai sangat. Tak pikir pasal benda lain. Terasa macam tak nak balik penang je .

Tujuan aku balik kampung hanya untuk melawat tok aki & opah aku , tok aki aku tak berapa sihat sangat sejak kebelakang nie .


Alhamdulilah, tadi aku tengok tok aki larat berjalan macam biasa & makan bertambah. Pada selalunya tok aki tak berselera nak makan . Aku tengok tok aki gembira untuk hari nie . Aku hanya pulang ke kampung cuma beberapa jam sebab aku perlu kerja esok harinya .


Aku bersalam dengan tok aki . Bila pandang dalam sepasang mata tua itu ,aku mengerti apa yang ada di lubuk hatinya . Aku tak mampu pandang sepasang mata tua itu dengan lama . Aku terasa ada perasaan sayu . Mungkin hati orang tua selalu tersentuh . ]

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...