Followers

Monday, February 20, 2012

hati berkata-kata : kenapa tak suka hari isnin ?

[Kenapa orang yang bekerja tak suka hari isnin , bagi aku. Aku tak suka hari rabu sebab aku cuti aku cuma sehari.cuma hari selasa. Hari yang paling indah bagi aku cuma hari selasa ,bila aku sedang bercuti aku tak suka nak lalu,nak singgah tempat kerja aku . Hahaha. Gila teruk bai perangai aku .



Hari nie nyaris-nyaris dapat check in hospital.kereta nak kuar simpang tak perasaan aku yang comey lagi kurus bawak motor yang paling slow sedang kusyuk bawak motor. seriously macam nak termusing jantung aku.tak bernafas sat aku rasa.


Bila aku nak menjauh dengan pakcik burung,dia datang lagi dekat. Oh pakcik burung,kamu buat aku tergugat.

Esok off day ! Best lah. .






Aku berpurple untuk pagi isnin yang sunyi.Hari nie kena buat ot.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...