Followers

Friday, February 17, 2012

Hati bisik : oh !Aku tergoda . .

di pagi jumaat aku mengantok lagi macam semalam.sedangkan aku tidur awal jugak malam tadi. Wah!mamat ensem tu lalu depan kedai lah. hanya mampu tengok ja, tengok gaya macam dah kawin. Mungkin dah kawin.. Lagipun sapa lah aku dia nak pandang.Hanya mampu usya dalam diam ja..


pakcik burung nak g jejalan penang ,nak ikut !tapi tengah kerja. .hahaha. dasar muka tak tau malu



.Dah lama tak jumpa pak cik burung. takpe ,jumpa dalam mimpi pun cukuplah.g dating dengan nazri elok2 tau!tak mau manja2 sangat dengan nazri!hahaha. sengai toi pakcik burung, bila aku. cakap lebih-lebih tau pun geli.hahaha.walaupun pada hakikatnya dia bukan gay ! g ngayap elok-elok tau ! . .



aku sangat tergoda kalau pakcik burung pakai baju kale pink ! . pakai baju melayu pulak kan . tergoda aku.


]

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...