Followers

Friday, February 24, 2012

Hati menjerit : sila jangan buat aku macam nie!

huh! walaupun aku dapat sales camera dua bijik tapi aku rasa sakit hati, memang aku baru kerja tapi sila jangan fire aku depan customer,aku punya kemaluan ! . Aku tak suka di fire bila aku minta tunjuk ajar.


Aku tak suka! . Aku rasa macam nak mengamuk!tapi aku sabar je . . Aku bukan dapat ingat semua! ok kamu bekerja untuk 5 tahun dalam bahagian sales camera!aku hanya cuma 2 bulan hanya mampu sales 10-15 bjik untuk sebulan . nak mengenali database store ! semua benda aku perlu tahu .tapi aku bukan robot!



rindu pakcik burung , mana kamu pak cik burung . . kamu jangan lupa makan manyak-manyak tau . Jangan nakal,.


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...