Followers

Saturday, February 18, 2012

Hati nak jerit : Kenapa ?

Wah!agak ramai jugak hari nie , mungkin hari nie aku kena buat ot. Makin mendaplah aku di kedai gambar. Yang paling best kat kedai nie,aku mampu test semua camera yang ada ! Aku dapat pengetahuan sikit tentang yang berkaitan dengan gambar .


Aku sukakan camera dan bergedik depan camera .aku beringin besar untuk memiliki camera .

Aku tak mampu lagi nak beli camera untuk tahun nie .agak menyedihkan statement itu .haha.sedih lah sangat.

Yang paling best hari nie,kena marah dengan customer sebab staff lain punya kesalahan,dengan muka relax ,abang yang kerja sekali aku cakap,

Semuanya akan berlalu . . .

Memang tak boleh blah ayat tu . . Hari nie aku buat ot !.



posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...