Followers

Tuesday, March 06, 2012

Hati berkata.- sedih .

[Pak cik burung, aku tau,aku memaksa kamu untuk bercerita . Mungkin aku terlalu risaukan kamu .


Maapkan aku , mungkin kamu rasa tak semua masalah boleh berkongsi dengan orang lain . Kamu tidur tau . Jangan pikir apa-apa lagi , aku tau kamu perlukan masa untuk selesaikan masalah kamu sendiri . Aku tau,aku cuma tambah beban kamu. Aku tak nak tengok kamu sedih ,kalau kamu sedih ,aku lagi sedih tengok kamu sedih . Jangan hisap rokok banyak-banyak tau, nanti kamu batuk ..

You never know how much i love you , i always love you & will make you happy . Please dont take my shusine away . . Nape tetiba nak nangis,sengai tol ! Nak period macam nie lah..hahaha..


Post yang Sepatutnya update awal bulan ! Tak dapat wireless lah.
]

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...