Followers

Monday, April 02, 2012

hati berkata-kata:rindu family

[ aku rindukan keluarga aku. Paling tak boleh blah ,aku tersilap panggil akak kat tempat kerja aku dengan panggilan emak ! . Nasib baik kak tu tak dengar. Mungkin aku rindu sangat. Selalu duk mimpi keluarga aku je nie. Bulan depan aku nak balik klang dalam 4 hari macam tu . Rindu dekat mak!rasa macam nak nangis. .sob.sob. .

ahh!biadap punya mr.charlie , dada aku jadi mangsa pulak kali nie, lagi besar lovebite kali nie! Arggh! Parut . .



Pakcik burung,diam lagi. Tak apa,janji aku tahu kamu sihat & selamat sudahlah. Aku berhenti tunggu kamu.kamu jangan risau pasal aku . Aku tak menyesal berhenti tunggu kamu,aku tahu ramai lagi boleh bahagiakan kamu. ]



Charlie punya bisa!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...