Followers

Sunday, May 13, 2012

Hati berkata : aku hangin bila . . .

Bila orang kacau aku tidur ! Gangguan-gangguan yang aku tak suka bila aku tidur adalah :
*teman sebilik jawab call pakwe dia lepastu bergayut ,tergelak ,termanja tepi telinga aku
* orang yang nak kejutkan aku tidur menjerit kuat-kuat panggil nama aku .Aku rasa macam nak bangun sepak je kepala orang tu . Itu dinamakan tak

ada adab ! .Abah aku kalau kejutkan aku pegang kaki aku sambil panggil nama aku slow-slow.
*aku selalu cakap aku tidur dengan telinga,sebab aku hanya terlelap bila sunyi. .

^ sekarang gangguan yang aku hadapi adalah yang pertama, bersembang dengan pakwe pukul 2,d pagi sembang sampaikan aku terjaga. Padahal aku dah bagitau awal-awal nak bergayut sila ke ruangtamu.







Untuk sekian kalinya ,aku pakai tudung !aku selalu pakai selendang je.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...