Followers

Tuesday, May 01, 2012

Hati berkata-kata : mimpi .

[Wah tak boleh blah bila malam tadi aku mimpi pak cik burung tak nak kawan dengan aku & tinggalkan aku .Aku tak paham betoi,malam tu tak dak pun duk teringat pun sebab ngantuk sangat .Mungkin aku takut kehilangan kot.

Semenjak dua menjak nie,mimpi agak pelik-pelik .Adoh. .bulan 12 hari tu memang dah mimpi baby comey sangat, & aku cakap tu baby aku,& masalah tu dah diselesaikan dah.Kali ni aku mimpi baby ni tembam & hitam yang tengah nazak tunggu ajal ,aku ada kat tepi baby ni,bagi semangat & dia pegang jari aku kuat sangat, .Lepas tu ada orang tanya,baby sapa?aku cakap bukan anak aku,aku tak kenai pun sapa.

Ada jugak sebelum mimpi baby tu aku ada mimpi janin yang tak cukup sifat aku bawak baby tu naik motor nak bawak p hospital.sebab aku tak tau yang sapa punya.

Dan semalam aku mimpi jugak janin yang besar sikit,orang suruh aku pegang sebab dia nak seludup kuar ,& aku bagi balik kat orang tu . Aku tau ,semua tu mainan tidur atau petanda gangguan jin.]

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...