Followers

Saturday, June 30, 2012

hati berkata :Aku lampi !

[kadang-kadang aku tersangat lampi(bodoh) . Aku lurus adakala jugak, aku dah termasuk dalam kes curi!tak semena-mena aku terlibat ,sebab aku kat tempat kejadian. dengan lurus bendoi aku percaya cakap orang tu ,dia pekerja lama, bos dah bising berkilo dah nie. .aku bodoh ! aku dah bagi balik dah duit tu , tapi orang tu tak nak. aku taknak makan duit haram. Aku tak mau ,duit tu jadi darah daging.seumur hidup aku,aku tak pernah amik barang orang,atau amik duit haram,abah aku mampu bagi duit kat aku . . orang tu rasuah aku RM13 je ok ! hari selasa minggu ni dalam pukul 11 lebey kalau tak salah aku . .Aku tak nak duit haram jadi darah daging ,habis keturunan aku semua teruk nanti.pakcik burung suruh aku bagi tau bos,tapi aku tak mampu !sebab aku dah tipu ! .aku bodoh. aku rasa bersalah sangat nie. .Ya Allah tolong aku . aku tawakal dah la,apa jadi aku terima dengan redha .]

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...