Followers

Wednesday, June 27, 2012

Hati cakap : oh trimas bos !

Semenjak dua menjak aku telah menjadi kerani yang berjaya! Aku dah faham apa tugas aku tanpa orang suruh!nah bos suruh buat kerja banyak ! Hari nie nah bos belanja aku kopi ais, koporok lekor rm2 ,kuih karipap 3ketoi,cucuq mau 2,3 ketoi lagi!


Perli aku kot . .haha. Apa-apa pun thank bos ! . . Sekarang nie hujung bulan,so aku arrage payment . .adoh..

Minggu lepas dapat balik kampung!best gile dapat makan durian banyak-banyak !makan sampai muntah!



tu dia aih bos belanja meh! .





Aku tau opis memang berselerak ngan barang aircond! Tapi halal ja .aku tak kisah. . Jangan da rimau bawah meja aku dah lah!


*pakcik burung , wa happy deh ada lu diskrin handfon wa . . Jauh dimata,dekat di skrin . .

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...