Followers

Saturday, July 14, 2012

hati berkata:manusia memang pandai menghakimi manusia lain.

manusia yang nampak sangat baik kadang-kadang mulut & hati busuk.


Berprasangka buruk terhadap orang lain. Sebab tu aku sangat suka statement manusia sangat suka menghakimi manusia lain .



Aku bukanlah manusia yang baik,aku sedar semua tu, tapi setiap manusia meSti ada kebaikan dalam diri dia walaupun dia jahat.


setiap manusia akan berubah,seperti itu jugak aku . Aku nak berubah sebab masa mematangkan aku dalam banyak hal.


Aku penah dikelilingi dengan manusia-manusia macam ni dulu, depan macam malaikat ,belakang mengata tak ingat malaysia ! Lastly aku tengok sendiri , kami bertukar tempat .


aku tersenyum ,dalam hati aku ,aku rasa macam nak gelak sekuat hati.Allah Maha Adil,apa kita buat pasti ada balasan,



Ya Allah jauhkan aku dari berprasangka buruk terhadap manusia lain, aku dah memaafkan orang yang berprasangka buruk dekat aku.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...