Followers

Wednesday, February 02, 2011

kenanganku

kami rapat sangat dulu.
shida ,cycy & aku selalu kuar sama-sama.



kami agak-agak buas jugak dulu .
suka merayau naik motor sama-sama.
form 5 aku duk hostel .
outing mau sabtu ahad .
muka cool je . 
warden bagi outing , outing suka-suka hatilah .
warden tu pun sengal .
mana boleh outing sabtu & ahad berturut-turut.
aku masa form 5 merayau taiping , parit buntar ,kulim , bagan .
area-area yang berdekatan .
kami g mandi lata kat kampung aku 
dengan epoi & member-member epoi.
semua naik rxz ,tapi member2 epoi bagus tak kacau kami pun .
lepas tu g lepak taiping sentral.
memang dari dulu lagi rajin lepak ts tu.
hahahahaaa..
setahun je kami rapat sangat-sangat .
lepas tu kami rengang .
sebab ada hal tertentu,masing-masing ikut kepala .
sekarang shida dah kawin, 
dah nak ada baby dah.
aku masih lagi rapat dengan cycy & shida .
tapi shida dengan cycy dah tak rapat macam dulu-dulu.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...