Followers

Wednesday, February 02, 2011

saya sayang sekolah saya .



ni geng aku dekat sekolah.
kami rapat dari form 3 lagi sampai form 5 .
ingat lagi dulu ,pkah mula-mula masuk kelas ,
pkah duk sebelah aku ,lepas tu jadi rapat .
lepas paper last pmr kita g pacific g main boling 
lepas tu janji dengan caer & kusyairi tunggu kat pacific .
kita g tengok wayang jugak cerita shroom.
myra balik dari pacific terus demam
sebab tak pernah bohong parent dia .
ingat tak pkah? kita jatuh motor sesama. 
dua-dua orang calar kat siku sebab kita degil nak g jugak kulim 
dengan tak da lesen lepas tu kasut aku terjatuh .
kena p beli kasut baru . 
myra dengan motor ayah dia yang kale merah tu .
suka tak boleh start motor , memang lawak la masa tu,
 bila tengok myra start motor,
kita mesti gelak sampai merah-merah muka .
kita suka ronda-ronda petang bila lepas kokurikulum .
lepas tu kita janji nak duk asrama .
kita pun duk la asrama .
bila kita duk asrama , kita lagi merapu-rapu .
main mercun la baling kat hostel aspura .
main hantu-hantu,aci ligan nyorok .
ingat lagi fyfy jadi hantu pontianak pakai telekung ,
pakai bedak banyak-banyak,kuarkan rambut kat telekung tu .
jalan tunduk, usik budak aspura tengah main takraw dekat dengan kelas aku .
dengan gagah berani budak aspura cakap .
" aku dapat sapa tu,aku p terajang "
fyfy berhenti kat situ ,tunggu sapa nak p terajang dia .
last-last muka budak aspura kecut sudah.
fyfy buat kacau , dia pusing kat arah lain pulak .
melompat budak-budak aspura .
bayangkan tingkap tinggi atas sikit dari pinggang ,
budak-budak aspura boleh lompat masuk terus dalam kelas kita .
dasyatkan depa punya takut , 
memang lawak gila muka depa masa tu,
kita gelak gila-gila kat depa .
misi depa nak balas dendam kat kita .
depa buat pocong untuk usik kita balik. 
aku rindu kalian ! seriously .
aku rindu masa muda-muda dulu..








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...