Followers

Thursday, March 10, 2011

karma cinta .

"hati orang dah tawar dengan perempuan ," kata Mr.A dengan sayu .


Mr.A. pernah aku sayang satu ketika dulu .


" orang selalu ingat kat nora , tapi orang takut nak mesej dia , 


orang tahu orang pernah buat silap kat dia ." 


. . . . . . . .  


aku diam tanpa kata . .


" biarlah semua dah lepas ,malas nak ingat ." lambat-lambat aku balas  .


"orang rindu nora , nora tak rindu orang ke ? " Mr.A luah perasaan lagi .


Dalam hati aku . "mamat nie ape hal . aku tanya kabar je . semacam je rasanya ."


" rindulah jugak . " jawab menyedapkan hati Mr.a  .


aku tukar topik . .. 


" nape cakap macam tadi tu , tawar hati dengan perempuan ?


awek kamu buat apa ? " .


Mr.a jawab " biasalah duduk jauh macam ni lah nora , " 


aku menyampuk " tengok macam nora , nora ok je bila jiwa kosong , " 


~~the end~~


7 january 2011 .
Mr.a pernah mengeluarkan statement , 
mengatakan pada satu masa dulu aku syok sendiri .
sedangkan masa tu , dia yang minta aku jadi awek Mr.a .
dia cakap aku bodoh & syok sendiri .
 Terhina & menyakitkan hati bila keluar statementnya di   facebook .
 bukan untuk mengukit , aku tolong dia seiklas hati
bekerja dengan  abah aku, bagi duit   bila dia kekurangan modal pergi kerja . 
23 february 2011 Mr.a calling aku ,meminta maaf atas   kesilapan dia .
aku maafkan dia . aku menyepi diri lepas  kejadian tu .


~memaafkan itu lebih baik dari berdendam~~ : )

















2 comments:

  1. love the way u said nora..
    be strong :D

    ReplyDelete
  2. thank you darling .
    saya sudah strong sudah ,.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...