Followers

Saturday, April 09, 2011

cari pasal

ade jugak manusia nak cari pasal dengan aku kan..
tak paham betul aku.tetiba je nak cakap aku macam tu, 
nak cakap aku memperbodoh-bodohkan dia dalam chat tak pun. 
Kau ingat kau bestlah kan .
.Kau chat YM(Yahoo massengers) dengan aku tanya nama aku,
lepas tu kau kata nama aku macam sialkan.
Emak aku letakkan nama aku dah cukup elok dah.
lepas tu kau tanya nama mak ayah aku.aku cakap lah ,
roomate aku pun tak tanya nama parent aku.
dah la,nama aku pun kau hina-hina dah, 
nak tanya nama parent aku pulak,
memang tak beradap ya kau .


kau memang suka syok sendirikan .update merapu-rapu dan suka syok sendiri ..


page kau semua muka kau kan .
update pun kencang je kan ..
last-last kaki tipu ..
hahaha..
aku chat ngan kau sekali dua pun aku dapat tengok lah kau macam mana ..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...