Followers

Friday, April 01, 2011

semangat & hari ini .

"Aku tak punya semangat untuk mempercayai sesiapa  yang telah rosakkan kepercayaan aku , dari setiap perhubungan yang terjalin aku letakkan kepercayaan yang sangat tinggi . Aku senang melabelkan orang melalui perangai ,gelagat dan gaya hidup seseorang . Eyecontect penting untuk aku melihat kejujuran & kebenaran cerita yang disampaikan tentang hidup . sekarang aku hidup dalam kepura-puraan kerana terpaksa . Hati aku mengiyakan kemaafan ,tapi mulut aku tak mampu ucapkan , aku belajar dari kesilapan . . " 

 *hari ini best jugaklah . aku enjoy dengan showcase yang dibuat di kolej .Maybe malam ni nak overnight kot,nak pegi danau .Jalan-jalan kat sana . aku rasa mengantok pun ada jugak . Demi kawan-kawan , aku sanggup . 
hehehee.. love you all my friends .. 


Xoxoxoxoxoxo 


Nora izaty 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...