Followers

Wednesday, April 27, 2011

Sama tapi tak serupa

*Malam ni rasa badan aku terketar-ketarlah, janganlah demam !memang badan aku panas sikit ,aku rasakan tak lama sikit aku demam lah ni. Eeihh.. lari tajuklah, . .( ^^,) .


Sama tapi tak serupa  .

Setiap manusia punya kelebihan & keburukan . Ya aku akui aku punya banyak keburukan dari kebaikan . Aku bukan anak yang baik , aku bukan muslimah yang terbaik , bertudung labuh, berstokin & bla...bla.. berbaju kurung bila pulang ke rumah ! opss terlebih sudah .mungkin tak sampai seru lagi , biarlah hati aku iklas untuk berubah.Mungkin satu hari aku akan berubah dengan iklas hati aku tanpa paksaan.Biar orang labelkan aku jahat daripada orang labelkan aku baik .Aku hidup dipengaruhi dengan keadaan sekeliling.orang berfesyen .aku pun nak berfesyen tapi aku paling tak suka bila aku berfesyen ikut suka hati aku ,
Ada orang nak kutuk-kutuk aku kat belakang.' Buruklah N*** pakai tudung banyak-banyak warna ! '' aku tak kacau duit kau lah ! .Janganlah jadi terlalu kampung sangat! Aku pun ada kampung jugak, Aku tak berfesyen sangatlah kalau nak diikutkan . Aku nak pakai seluar tak nak pakai seluar ke, nak berbogel kuar rumah pun .Bukan sikit kau kata kat aku , aku tahu macam-macamlah . Kau yang tak sedar . Aku boleh lah nak bagitau kau balik apa yang kau cakap kutuk-kutuk belakang aku . Sila check diri anda balik sebelum nak mengata aku. Kau pun samalah , cuma tak serupa , silap-silap dosa kita sama berat je, berkati-kati kau mengutuk belakang aku . Sedangkan aku diam jelah , biarkanlah  .
dalam hati aku kata-kata
 'Biarlah mereka-mereka  mau mengata aku,    biarkan mereka berburuk sangka terhadap aku , satu hari akan terbuka aib mereka-mereka yang memburuk-burukkan sesama sendiri.Aktiviti yang sangat baik untuk menambahkan dosa kalian .'


*    Mungkin aku nak naik ke bulan  kot , sebab tu sentap lebih.terover sangat sentapnya atau sakit dari dulu disebabkan taram dah lama ?  

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...